pirmdiena, 2013. gada 18. februāris

Dikāna Diēta (pēdējie soļi)

Svētdien - 17 februārī bija 20 dienas, kopš uzsāku stabilizācijas fāzi, t.i. puse no visas fāzes.

Nu tagad palika vel 20 (no šodienas jau 18) dienas, un visu šo atlikušo periodu man ir 2 mielasti nedēļā, 2 ar cieti bagātinādi ēdieni nedēļā, 2 augļu porcijas dienā.
Godīgi sakot, es grekoju. Tik grūti brīvdienās sevi kontrolēt...vai!
Nekad neticēju, kad dietologi teica, ka labāk neapēst neviena kūkas gabala, neka bišķītiņ apēst...tagad ticu!
Kad nedrīkstēja konkrētus produktus vispār - tad bija ok, bet tagad, kad var kaut ko atļauties, paliek grūti neāpēst pārāk daudz.
Atzīstos, ka abi mielasti, kuri man bija - es ievēroju nevisai pareizi, jo mēģināju pagaršot visu, ko tik ilgi kārojas, un mielasts pārtapa par pārēšanās. Ne jau par traku pārēšanās, bet smaga sajūta kuņģī bija gan!
Tomēr es atgriezos pareizjās sliedēs un viss ir kārtībā.
Es sportoju 2 reizes nedēļā, svars stāv uz vietas, ierobežojumu paliek arvien mazāk, drīz paliks tikai proteīnu ceturtdienas un sports.

Pati pievienoju savai diētai riekstiņu maisījumus, jo... nu baigi gribējās...kaut arī grāmatā ir rakstīts, ka tos nedrīkst ēst (pagaidām), tomēr nolēmu, ka nelielā daudzumā tie man netraucēs, kā arī tie satur daudz proteīnu. Neko nevaru izdarīt, laikam kaut kas pietrūkst organismā, jo nevaru savaldīt sevi, cik ļoti man tos gribās !!!

Dvēselē jau valda pavasaris, neskatoties uz laika apstākļiem, no skapja izvilku kleitas, kurus valkāju jau kuru dienu (kaut arī personīgi man kleita-ir apģerbs, kuru ikdienā nevelkāju)!!!

Tie, kuri taisās izmēģināt šo diētu - pēdējais laiks uzsākt, ja vien Jūsu ģimenē nav gaidāmas vairākas dzimšanas dienas vai citi svētki, jo drīz jau veikalu plauktos parādīsies ļoti daudz svaigu augļu, ogu un dārzeņu, kurām būs ļoti grūti pretoties :)

Vakar - pirmdien, ēdu makaronus;
šodien pirmais šīsnedēļas mielasts;
rīt - atkal apēdīšu kaut ko ar cieti bagāto (laikam kuskusu);
ceturtdien - proteīni... tikai un vienīgi!;
piektdien - parastā diena;
sēstdien (droši vien) otrais mielasts;
svētdien -  parastā diena!
Un divas reizes skriešana!!!

Tāds ir mans plans šai nedēļai!!!


2 komentāri:

  1. Sveika, nu jau ir gads riņķī kopš nopublicēji pirmo ierakstu, ka sāc tievēt ar Dikānu.. Es tikai tagad ievācu informāciju, briestu šai diētai. Padalies, kā ir tagad. Vai vēl ievēro 4dienas? Kā ar svaru?

    AtbildētDzēst
  2. Sveika! Noteikti izmēģini šo diētu. Diemžēl, es vairak neievēroju to, pat vienu proteinu dienu nedeļā. (tagad uzsākšu) svars man palika tāds pats, ka bija pirms dikāna diētas, bet MILZĪGS + ir tas, ka svars nepalika lielaks, ka pec pārējām diētam. 😊
    Tagad (no 3.02.2014) uzsākšu ēst tikai veselīgus produktus bez ķīmijas, ja arī vienu proteīnu ceturtdienu un protams ne bez fiziskās slodzes.
    Par to noteikti rakstīšu blogā.

    AtbildētDzēst